Kelebihan dan Cara Mendafter Keahlian Shaklee

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian pertama kali yang melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma.

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 810171 (atau gelaran saya Master Alex Lim) sebagai sponsor/upline.

Contact: 012-2918282 sms /email masteralexlim@gmail.com


Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ahli ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit, member kit merupai satu bag lap top, 1 buku panduan produk and 1 fail maklumat syarikat)
Tambahan RM10 untuk courier/pos laju member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).
Buat sementara ini, Shaklee ada promosi Free Membership sekiranya anda membeli produk melebihi RM650 / 200 points


Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan sponsor/upline iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 810171 (atau gelaran saya Master Alex Limsekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya dan team saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee.

Harga Ahli = 20%  off
Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli, lebih kurang pemotongan 20% (boleh email ke masteralexlim@gmail.com untuk mengetahui Pricelist Shaklee). Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. Anda boleh menikmati produk Shaklee dengan harga istimewa dan rebate lumayan.


Perniagaan Online
Setelah menjadi ahli (menggunakan ID saya 810171 sebagai sponsor/upline, saya boleh urusan semua pendaftaran), anda boleh terus memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di Facebook, Blog atau mana-mana sahaja. Anda juga berperluang malanjutkan perniagaan online ini ke Indonesia, USA, Taiwan, China, Canada, Mexico.


Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya di masteralexlim@gmail.com atau sms 012-2918282 untuk maklumat lanjut.


No comments:

Post a Comment